Popis produktu
Exie je koncipován jako lehký XC celoodpružený rám využívající přepákování zadní stavby DW Link se zdvihem 100mm a doporučeným zdvihem vidlice 120mm.Celkový vývoj zabral až po konečnou realizaci 3 roky a to včetně otevření nové továrny, kde jsou rámy již ve výrobě. Tým lidí z Ibisu pracoval s precizností na všech detailech nového rámu tak aby bylo možné zajistit s předstihem výrobu forem pro všechny 4 nabízené velikosti včetně zadní stavby.Geometrie rámu je stále prodloužená a například hodnota reach u velikosti M je 439mm. Úhel hlavové trubky je 67,2°, úhel sedlové trubky je od 73,8° do 75,9° z důvodu zajištění výborné přilnavosti zadního kola ve výjezdech pro každou velikost rámu zvlášť. Úhel sedlové trubky byl zásadní v celém vývoji tohoto rámu, jezdec vyšší postavy využije napřímenější sedlové trubky, protože díky délce trupu a nohou je těžiště ve stejné úrovni jako u jezdce nižší postavy. Z tohoto důvodu je u menších velikostí naopak více položenější sedlová trubka a tím je docílen podobný posed včetně výborné adheze zadního kola.Rám má nově integrované hlavové složení, ložiska lze tedy instalovat přímo do rámu. Středové složení je i jako u veškerých modelů IBIS závitové v tradičním provedení BSA. Nově jsou řešeny vodící kanálky pro bowdeny a hadici zadní kotoučové brzdy. Kanálky jsou řešeny pomocí plochých vstupů a brzdovou hadici i bowdeny lze jednoduše pouze protáhnout rámem. Nové Exie bude dodáváno v čistém karbonovém vzhledu a finální vrstva je keramická (0,025mm), tím je dosaženo velmi nízké hmotnosti 2kg včetně tlumiče.
Exie je koncipován jako lehký XC celoodpružený rám využívající přepákování zadní stavby DW Link se zdvihem 100mm a doporučeným zdvihem vidlice 120mm.Celkový vývoj zabral až po konečnou realizaci 3 roky a to včetně otevření nové továrny, kde jsou rámy již ve výrobě. Tým lidí z Ibisu pracoval s precizností na všech detailech nového rámu tak aby bylo možné zajistit s předstihem výrobu forem pro všechny 4 nabízené velikosti včetně zadní stavby.Geometrie rámu je stále prodloužená a například hodnota reach u velikosti M je 439mm. Úhel hlavové trubky je 67,2°, úhel sedlové trubky je od 73,8° do 75,9° z důvodu zajištění výborné přilnavosti zadního kola ve výjezdech pro každou velikost rámu zvlášť. Úhel sedlové trubky byl zásadní v celém vývoji tohoto rámu, jezdec vyšší postavy využije napřímenější sedlové trubky, protože díky délce trupu a nohou je těžiště ve stejné úrovni jako u jezdce nižší postavy. Z tohoto důvodu je u menších velikostí naopak více položenější sedlová trubka a tím je docílen podobný posed včetně výborné adheze zadního kola.Rám má nově integrované hlavové složení, ložiska lze tedy instalovat přímo do rámu. Středové složení je i jako u veškerých modelů IBIS závitové v tradičním provedení BSA. Nově jsou řešeny vodící kanálky pro bowdeny a hadici zadní kotoučové brzdy. Kanálky jsou řešeny pomocí plochých vstupů a brzdovou hadici i bowdeny lze jednoduše pouze protáhnout rámem. Nové Exie bude dodáváno v čistém karbonovém vzhledu a finální vrstva je keramická (0,025mm), tím je dosaženo velmi nízké hmotnosti 2kg včetně tlumiče.
Specifikace
Vidlice
Fox Factory Series, 34, 120mm, 44mm offset, 29”, 110x15mm
Tlumič
Fox Float Factory DPS, 190x45
Kliky
Shimano XT M8120, 30t Alloy Ring S/M: 170mm, L/XL: 175mm
Středové složení
Shimano XT MT800
Řadící páčky
Shimano XT M8100
Kazeta
Shimano XT 10-51
Řetěz
Shimano XT M8100
Přehazovačka
Shimano XT M8100 Shadow Plus
Ráfky
Ibis 933 aluminum rims
Náboje
Ibis logo
Brzdy
Shimano XT M8100
Představec
Industry nine A318 (S/M: 40mm, L/XL: 50mm)
Hlavové složení
Cane Creek 40: IS 41/28.6 vrchní, IS 52/40 dolní
Řídítka
Ibis 800mm Hi Fi
Pláště
Maxxis Recon Race 29" x 2.4" Exo TR WT
Sedlo
WTB Silverado
Sedlovka
Bike Yoke Revive Dropper (S: 125mm, M: 160mm, L: 185mm, XL: 213mm)
Parametry
Značka | Ibis |
---|---|
Velikost | XL |
A/Průměr kol | 29" palců |
A/Materiál | Karbon |
A/Velikost rámu | XL |
A/Určeno pro | Pánská/UNI |